- haircolor

Startade morgonen med CX och därefter räk-macka med Jenny! <3 Sen kom Elsa & Elin. Elsa stannade kvar när Elin åkte och jobbade. Elsa och jag gick promme, började regna när vi nästan var hemma. Jag pluggade och Elsa & Esther la sig och sov. Esther har sovit nästan heeeeela dagen! Nu är hon ute och rantar. Hoppas hon kommer innan jag går och lägger mig!
Lollo kom hit ikväll för jag skulle färga hennes hår, det är skolkort-dags på torsdag. Nu är det lite mörkare igen.
Jag själv är också sugen på lite mörkare hår. samt lugg. Men vet ej.. får ta mig en funderare!
   
Vilken gillar ni? :)
 
Nu inväntar jag Jenny så ska vi se "Kvarteret skatan reser till Laholm".
 
Puss / annelie
 

Kommentarer
Sarah Eriksson säger:

Du är fin i allt gumman! Jag saknar dig!!!!!! <3 PUSS

Svar: tack sarah! :) men det gjorde inte mitt val lättare ;) hihi miss you, ses snart <3
annelie

2012-09-06 | 17:01:08
Bloggadress: http://aranele.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback