- förfriskande måndag

Idag är det måndag, vilket känns härligt! Eller ja, nu är den ju överstökad, så det känns bra. Månag = skoldag. Har varit på två lektioner idag, samt haft betygsamtal med min ena lärare. Hemsjukvården som jag hade över sommaren, jag fick MVG! YES! Resten av dagen skuttade förbi på rosa moln <3
Åkte hem och kollade i lite reklam, satt in skolpapper i en pärm, åt och laddade upp för träning. Idag testade jag på Sh´ bam för första gången. Det var kul, lite svårt, men man lär sig nog. Det tråkiga tycker jag är att det inte känns som "träning", man blir lite lätt ljummen och lite anfådd. Fast jag tror nog att det handlar om att man inte riktigt kan tekniken. Imorgon bitti blire pump 30min/cx 30 min :)
 
Har haft en jättebra helg förövrigt. Hade en mysig fredag hos svärföräldrarna, med lite kalas. I lördags var jag och Martin bjudna till Jenny och Kristian. Jenny har fyllt år så hon bjöd på sushi, asgott!! <3 Kvällen avslutades på Harrys. Jag som trodde de skulle höja åldersgränsen till 25, var visst bara till 23 :) Ibland känner man sig bra ung! höhö
 
Nu blire sängen, upp och hoppa imorgon!
Puss / annelie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback