- blod

Godkväll! Idag har jag till största delen varit i skolan. Började med föreläsning på skolan om hjärsjukdomar och EKG! På eftermiddagen var vi på möckelngymnasiet och tog blodtryck och venprover. Blodtryck börjar man bli ganska säker på nu. Det känns bra :) Venprov däremot, idag var första dagen vi höll på med detta, vi skulle bara känna in oss. Konstikt nog fick vi blod när läraren hängde över bakom, men inte när vi skulle prova helt själva.. mycket konstigt. Jag tycker iaf att nålar och blod är helt ok! ingen rädsla, men att ta på en levande människa gör mig nog lite skakis. Tänk om stackar människan får jätteont... hmm... övning ger färdighet!
När jag kom hem tog jag lite mellis och pluggade lite. Vid 17 var det dags att göra sig redo för ett indoor-pass :) Jag och Jenny pressade benen igen, de ä bar å kör, fast vi hade träningsvärk!! :) Efter det gjorde vi kyckling, ris, jordnötsås och grönsaker, SMASKENS!! :)
 
Nu nedkrupen i sängen. ska slå på ett avsnitt pretty little liars och sen sova. Upp imorgon och plugga!!
Puss / annelie
 

Kommentarer
Madde R säger:

Hej! Du får fråga mig saker om du har några frågor om hjärtsjukdomar, EKG och sådant eftersom jag skriver om sådant hela dagarna :P Kramar!

Svar: åh va bra! :) hihi
annelie

2012-09-26 | 06:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback