- midsommar

Hej!
Har hänt lite saker sen sist jag skrev. Har bland annat varit på resan till turkiet. Vi hade det så skönt och underbart!! Fick ladda lite batterier för en jobb och plugg sommar för min del.



En bild från när vi åt på en restaurang vid hamnen!

Dagen efter att vi hade kommit till Turkiet så födde Esther 3 små bebisar. Så farmor & farfar hade hand om dem de första 2 veckorna.



Hör av er om ni vill komma å titta på de små liven, de vill nog gärna flytta hem till dig! :)

Mamma och pappa har sålt sitt hus... känns konstigt att aldrig mer kunna komma dit, där man har växt upp. Men det blir spännande med något nytt.

Lisa har flyttat låååååååååångt ifrån mig :( Kommer nog inte se henne förrens till hösten. Men jag är superglad för hennes skull och hon kommer att få uppleva så mycket roligt!
Saknar min Anna, men henne kommer jag träffa om 3 veckor. Jippppppie <3

Martin har börjat nytt jobb i Södertälje. Hoppas han kommer trivas bra. Känns bättre och inte lika långt som Norge. Man kanske kan bli stockholmsbo ett tag?!:) Let's see....

Tror att jag ska börja på med lite kvällsmat nu. Matlådor till helgen då jag jobbar från 14 imorgon till 21 på Söndag.

Lev livet i sommar <3
Puss / annelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback