- uppsala

Har ju spenderat ett dygn i uppsala. Det var underbart trevligt. Vi tittade i lite affärer och en jättemysig lanthandel. inredning i massor!! Så åt vi god mat och avslutade kvällen med bowling :) Helhärligt!

Har nu haft praktik i 4 veckor och imorgon är det skolan som gäller igen! Känns både skönt och lite panik. Man känner sig aldrig riktigt ledig, men att jobba 100% känns inte heller så kul. Vad positiv jag lät där kände jag. Ska bli kul att komma tillbaka till skolan iaf. :) Två dagar kvar på min kurs, 3 veckor läkemedelsmatte med prov i slutet och starta igång med en ny kurs... sen drar jag till varmare breddgrader <3 22 dagar kvar!


Lill-esther fyller 1 år idag <3

våran första dag ihop, då hon blivit 12 veckor!

Imorgon börjar min detox-kur! Nu jävlar kööööööööööör vi! Peppa peppa peppa!!

Puss / annelie


Kommentarer
Sarah - Frisör & Nagelteknolog säger:

Köööööörrrrrr bah! ;D

2012-04-23 | 15:03:15
Bloggadress: http://aranele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback