- örebro shopping

Eftersom mitt besök hos Lisa i linköping inte blev av var det extra kul att se henne igår :) Och jag var övertaggad på shopping, så vi tog oss en tur till örebro. Shoppade en hel del på gina :) längesen jag hittade så mycket fina saker där. köpte även ett lakan på hemtex till våran säng som är mycket bredare nu. Köpte även lite grejer på IKEA. Där kan man säga att shoppingen tog slut! Det gick liksom inte mer.
Vi käkade inne på marieberg, på paco's gottgott! Och fikade på espresso house :)

På kvällen kollade jag idol med martin och käkade inte så speciellt mycke eftersom man är proppmätt när man kommer hem från öret.... somnade ganska tidigt. Var väl tur det för hela dagen idag har jag pluggat. Har prov på tisdag och två inlämningar på fredag!

Ikväll ska jag träffa Lisa, det är bäst att passa på när man väl har henne i karlskoga :) Sen blir det väl en tur dit snart me.. är ju inte så långt till linköping!

Puss / annelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback