- myströja

Hellu. Idag har jag gjort en massa grejer.
Sprungit i aggerudsspåret. jag är såå duktig. haha
Bakat kärleksmums och lagat lunch.
Varit på af och maxi.
Bryggt kaffe hemma hos mammi å pappi, för att våran verkar ha gått sönder!!!
Perfect home-party :) För min del blev det tallrikar och olivfat från vit lilja-serien.
Nu ska jag slå ner mig i soffan å ta det lungt.

Igår va vi i örebro med Alex & Elin.
Blev lite småshopping. Ett par svarta jeans, en dörrmatta och den här härliga tröjan:)


150 kr från lager 157.

Puss / annelie

Kommentarer
boddan säger:

fiiiiiiiiiiiiin <3 :)

2011-05-09 | 22:02:11
boddan säger:

fiiiiiiiiiiiiin <3 :)

2011-05-09 | 22:02:23
Saraah - Frisör & Nagelteknolog säger:

mysig:) <3

2011-05-10 | 13:35:30
Bloggadress: http://aranele.blogg.se/
Linda B säger:

Den tröjan har jag me! Hur skön och fin som helst :) o nej de är absolut inte du som har gjort mig upprörd!!

2011-05-10 | 21:12:04
Bloggadress: http://lindabergenheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback