- önskelista

Sarah har påpekat att "det var längesen" jag skrev. Så kan göra ett inlägg nu! :)
Sen senast jag skrev har det hänt mycket, kanske just därför jag inte skrivit så mycket. Jag har varit på lite kalas, konfirmation i grebbestad, varit hundvakt, flyttstädat, jobbat... å lite av varje.

Imorgon ska jag följa med Elin & Elsa på hundutställning, det ska bli jättekul och spännande :) Nu får ni hjälpa till och hålla tummarna :)

Jag fyller 22 år om en månad och 10 dagar :) Bl. a. så önskar jag mig det här:



En liten mjölkkanna, från Bruka design.



Och den här att ha svala sommarkvällar! :)

Nu ska jag moppa lite golv och sen hem till Alexandra för lite käk och cider :)

Puss / annelie

Kommentarer
fia säger:

flyttstäda?

ska ni flytta? :)

2011-06-05 | 17:56:33
Linda B säger:

Ja undrar samma sak som fia! Ska ni flytta? Du vet att jag vill ha lägenheten ;)

2011-06-06 | 17:53:18
Bloggadress: http://lindabergenheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback