- wellness

Imorse hade jag lite spa här hemma. Fotbad och skrubba kroppen å lite så.
Vid 13 mötte jag upp Jenny för en lunch på som hemma. En fräsh sallad fick det bli. Självklart lite kaffe på det. Vi hade det mycket trevligt om jag får säga det själv. Detta måste vi göra oftare!
Efter det begav vi oss till, ja jag vet faktiskt inte vad det heter, men Marielles salong där det hölls nagelkurs. Så jag och jenny fick oss en varsin maikyr :) Alexandra gjorde på mig. Du är så duktig så :) Puss!
Sen var det bara att skynda oss hemåt. Jenny skulle på auktion, vilket jag tycker låter häftigt. Ska nog följa med farmor nångång och göra några kap. :)
Jag åkte iaf. bort till davids för ett step-pass! Mumma!

Nu har jag plockat lite i mina underkläder och kommit fram till att jag har 21 par strumpbyxor och 52 par trosor. Om nån får för sig att vilja låna, menar jag. Har iaf. för ett helt kompani!

Nu blire kaffe i väntans tider på att martin ska komma hem.
Puss / annelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback