- partay

Godkväll.
Igår börjad dagen med frukost, hos Sarah & Alexandra. Det bjöds på bacon och ägg, juice och kaffe, mackor med pålägg. Mums! Sen hoppade vi i badtunnan för några timmars bad. Jätte mysigt och skönt att sitta ute i kylan & solsken.



Vid halv 2 åkte jag hem en sväng för att duscha och svänga förbi Martins föräldrar för att hälsa dem trevlig resa. Och sen hem och packa kläder och smink för kvällen. Så kom Alex förbi och hämtade mig så åkte vi till de andra och började göra oss iordning.
Så beställde vi pizza, mumma! Å sen började det droppa in lite folk och det blev världens party :) Jättekul!



























Den här bilden, på mina underbara vänner får avsluta detta inlägg.
Tack för en supertrevlig kväll!

Puss / annelie


Kommentarer
Saraah - Frisör & Nagelteknolog säger:

Tack för en jätte bra kväll, kunde inte blivit så mkt bättre :) <3 Jag har typ lika lång väg som ner till jönköping som ner till sanna :P hehe Så Jag har exakt lika lång väg till er :) <3<3 hihi

2011-01-31 | 10:41:33
Bloggadress: http://aranele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback