- my day

Godkväll!

Dagen började kl 8 med lite "vakna med the voice". Jag gillar starkt att morna mig till det. Och idag var herr Ulrik Munther med på ett klipp. Vilken jäkla skön röst och fin tolkning av Lady Gagas "Born this way". Super bra!
Sen vart det frukost och dusch. Göra sig lite fräsch för att möta upp Jenny & Sofia på stan för en lunch :)

Sen ut till odlingen för att lämna in min bil för lite vård ;) Sen en sväng hem till soffan och ner under filten, jättekallt ute! sen såklart tillbaka och hämta min bil. Händelserikt.se

Va inne en sväng på Kronis och handlade lite. Laga lite mat. Och nu sitter jag i soffan.
Ska kolla fuskbyggarna nu. Förstår inte folk som vågar hålla på så.

ses
Puss / annelie

Kommentarer
fia säger:

det var roligt att umgås lite med er & tjöta :) PUSS!

2011-02-17 | 11:54:42
fia säger:

det gillar jag med. då får vi umgås :D

2011-02-21 | 16:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback