- vårkänslor

Ujujuj vilka vårkänslor jag har. Vill plocka fram alla tunna kläder, skinnjacka, jeansjacka, converse m.m. Såklart är det allt för tidigt för detta, har ju varit rätt milt ute nu i några dagar, men nu har det frysigt på igen.
Senast igår var min bil helt igen isad och fullt med snö. Kom ju knappt in i bilen.
Men på förmiddagarna är det helt underbart med massa solsken! Längtar tills de blir lite mer barmark, för jag vill gå i easy-tones.

Snart är det helg, och det ska bli underbart.

Björn Rosenström spelar på statt på fredag. Inte bestämt att jag ska gå än, men det lockar.
Vilka ska dit?

Mamma, pappa, Lollo & mormor kmr hem från Mexico. Jag har saknat dem! Ska bli så kul att få se alla bilder, mindre kul att se ut som en blekfis brevid dem.

Martin & jag ska ta oss en sväng till örebro och kolla om vi får med oss något vitrinskåp hem! :)

Sarah kommer hem också. Så blir lunch på lördag. Love.

Sen blire massa mys med min man, eftersom vi inte träffades så mkt förra helgen.



Puss / annelie

Kommentarer
Saraah - Frisör & Nagelteknolog säger:

Love på dig med ♥

2011-02-10 | 12:54:08
Bloggadress: http://aranele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback