- jönköping

I helgen var vi tjejer ner till Jönlöping och hälsade på Sarah. Det var jätte mysigt. Vi åt fredagsmiddag och godis efter de och TV. På lördagen var vi uppe med tuppen och sprang i köpcentret A6. Sen en sväng ner på stan och shoppa lite mer. Sen gick vi hem och gjorde oss iordning för kvällen. Vi fick även besök av Anki och Lizette en stund. Sen käkade vi och spelade spel och hade det allmänt trevligt! :)


bilfärd


Frukost


Kyckling Burr burr :)


Flickorna <3


Köpcentret A6


Sofiakyrkan


Brudar


Lördagsmiddag


Me and Sarah


Jag och Sanna


Madde, Alex och Sanna


Jag och Alex


Jag och Madde


Sarah och Alex

Toppenhelg! Ses snart igen hoppas jag!
Puss / annelie


Kommentarer
Sandra säger:

Hoppas allt är bra med dig =)

2011-04-13 | 09:46:59
Bloggadress: http://sssandraaa.blogg.se/
Saraah - Frisör & Nagelteknolog säger:

Tack för en toppen helg!! Saknar er redan sjukt mkt! Vi måste ses igen snart! <3



Love u darl. <3

2011-04-13 | 11:51:47
Bloggadress: http://aranele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback