- gottisförbud!



Den här bilden beskriver ganska bra vad jag och Elin ska hålla oss ifrån i 2 månader. Den första dagen har gått sådär. Såklart har jag inte käkat nått, men när man vet att man inte får, så blire på nått sätt svårare. Det blev ju inte bättre av att jag hade fått ett mumsigt påskägg av farmor och farfar, med massa gott i. Men det tänker jag spara i 2 månader ;) om inte martin hinner före, fast han fick ju faktiskt ett EGET! ;)
Om man är bjuden på kalas är en kaka till kaffet ok, annars tycker jag det är lite otrevligt och går till överdrift. Sen nån glass, detta gäller endast piggelin. Men bara om man verkligen behöver.
Annars får vi hålla oss till frukt och grönt och lite nötter.

Jag ska hålla er uppdaterade ;)

Puss / annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback