- förflyttning

Hejhopp!
Idag har jag varit på förflyttningsutbildning hela dagen. Det är tyvärr lite långtråkigt, när man vart på det förut och när det verkligen är hela dagen. Men det är såklart nyttigt att få en liten uppdatering.
När jag skulle åka på lunch fick jag ett sms om att mina kronor hade kommit. Så det blev att åka förbi konsum och hämta dem på en gång!
Så här fint blev det :)



Står uppe på vårat vitrinskåp. Funderar på vad jag ska ha i den andra. En likadan växt, ljus eller kanske ingenting?? Vad tycker ni???



Godisuppehållet går bra. Har inte käkat nått! :)

Snart ska jag dra iväg till stråhallen med Alexandra. Vi ska lyfta lite vikter.(stavas de så?)

Puss / annelie

Kommentarer
Saraah - Frisör & Nagelteknolog säger:

Jätte fint verkligen! Vart sugen själv att göra likadant;)



Jag går ju på Lchf, får bara äta protein och fett ;) och max 20kolhydrater/dag. Så godis och allt sådant är förbjudet :P Det går bra, har snart gått ner 2 kilo och jag började i tisdags :)



Miss u babe<3

Puss!

2011-04-28 | 17:37:15
Bloggadress: http://aranele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback