- vinkväll

Idag har jag och pappa fixat lite med min bil. bättrat på lite skavanker, så nu är han så fin så!

Sen åkte jag hem hit och städa lite, för jag skulle få finbesök. Av Elin & Sofia närmare bestämt.
Vi åt ost och kex, quessa, chips och drack massa gott vin.
Jag provade på nått nytt; Smart grasshopper. Smakade helt ok!



Smart Grasshopper Grüner Veltliner 2009 (nr 2186)
   
Land Ungern
   
Distrikt Tolna
   
Alkoholhalt 12,0 %
   
Färg Ljusgul färg med grön nyans.
   
Doft Ungdomlig, druvig, aningen kryddig doft med inslag av päron, persika och mandarin.
   
Smak Torr, ungdomlig, druvig, aningen kryddig smak med inslag av gråpäron, persika och citrus.
   
Användning Serveras vid cirka 8°C till rätter av fisk, skaldjur eller kyckling.


Vi pratade en massa & hade det grymt trevligt. Tycker jag iaf.
Massa gamla minnen och roligheter.

Nu ska jag hoppa i sängen, alone! :(

Puss / annelie


Kommentarer
jessica säger:

nu blev ja avund :( skulle velat komma

2010-10-24 | 10:39:41
fia säger:

det var riktigt trevligt :) måste göras om flera gånger!

2010-10-24 | 10:51:10
Annica säger:

tycker inte om viner. ;D

2010-10-24 | 10:58:53
Bloggadress: http://anniicanilsson.blogg.se/
elin säger:

jag hade med trevligt som tusan! det måste vi verkligen göra om :)

2010-10-25 | 15:49:20
Bloggadress: http://ilinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback