- sannabadet

Godkväll!

Idag har jag, mormor Lollo och hennes kompis provat på Sannabadet i Kristinehamn. Jag har i veckan verkligen längtat efter en bubbelpool, och det fick jag idag. :) Provade även en rutchkana.
Eftersom jag missade ett step pass idag så körde jag några längder i bassängen. Lite pinsamt att säga, men mormor körde 40 längder i en 25 meters bassäng, alltså 1000 meter. Jag körde dock bara 20! haha
Men men, imorgon blire nog ett pump pass tror jag.

Jag är väldigt sugen på ett par easytone från reebok. Nån som testat och tycker de är bra??



Puss / annelie


Kommentarer
Lotta Moberg säger:

Jag har ett par. Är bra, men jag får tyvärr skavsår på västra foten hela tiden. Men det känns i låren och rumpan när man gått en ordentlig promenad med dem.

2010-10-07 | 08:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback