- rena julafton

Igår var jag och Martin på ikea och handlade en massa saker till sovrummet å så :) det bliev jättefint, fast det är inte riktigt klart än. Tänkte visa bilder på lite grejer. sen kom även perfect home grejerna.. så det var bara att pyssla på här hemma :)



En fönsterlampa.. vi köpte även en sänglampa i samma serie. Och en ny dragspelslampa, till vardagsrummet.



En liten hylla, med två korgar. Och mina ljuslycktor som jag beställde från perfect home :)
fint va?





En ny kaffebryggare, eftersom den andra gått sönder!



Sen blev det lite hummer till kvällsmat. Gott!

Vid 20 kom Lisa till mig. Så kollade vi idol och moffa godis. Det var mysigt att sitta och prata med henne en sväng.

Nu ska jag göra mig i ordning lite och sen åka till sarah och ha lite tjejmys. Litte snittar å annat smått & gott. Dricka lite och sen blire att se hur nightshift är. Ska bli kul!

Puss / annelie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback