- winter

Jahoop vad ska man då säga om denna dag.
Jag har varit på en liten intervju :) Mig hittar ni på KappAhl på torsdag.
Sen har jag fixat car-port till min bil. Kommer vara såå skönt att ha en snöfri och varm bil om mornarna när man ska börja åka in till örebro igen :)

På eftermiddan åkte jag hem till mor & far och packade ihop mina vinter kläder. Skor & jackor, insåg att det börjar bli riktigt kallt nu!
Efter det blev de ett pump-pass och sen helt spontant en McDonald's kväll hos Sarah, det kallar jag vardagslyx! ;)

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa bok för en gång skull!



Denna serie med Mari Jungstedt kan jag verkligen rekomendera, för de som gillar kriminalare och spänning. Det här är den 7 boken i serien.

Puss / annelie

Kommentarer
Tejlan säger:

GUUD VAD ROLIGT :)

2010-11-11 | 19:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback