- sexparty

Igår var jag på sex-party, mycket intressant :P Träffa bertil & alla hans vänner. haha Jag hade verkligen en toppenkväll. Dock skulle jag jobba dagen efter, så jag fick ta det lite lungt. Nights. va väl sådär... gillar mest att dansa gärnet hemma hos någon ist. för att bli knuffad hit och dit. Men nångång kan man ju gå ut med :)

Idag jobbade jag som sagt. När jag åkte in var det jätte halt. En bil låg på taket i ett dike efter e18. Jag blir verkligen rädd. Även om man inte skadas, så tänk att rulla runt med bilen. Jag kommer verkligen åka försiktigt, idag tog det mig 45 att komma hem. Men den tiden ger jag det verkligen, vill inte ligga i diket.

Efter jobbet åkte jag hem till mor & far, Spelade lite wii med Lollo. Sen åt jag färsk larre där. Jättegott! Kollade "Ensam mamma söker" i like it. Mysigt program. Jag hade lite svårt att veta vilka de skulle välja och det visade sig att de också hade det. haha. Jag tyckte verkligen att Jimmie var rätt för Emma :) Även om jag fick nörda mig och kolla det på tv3play.

Nu ska jag göra mig en kopp glögg och kolla desperate :) Ledig i morgon, gött!

Puss / annelie

Kommentarer
jessica säger:

aeej tog hon jimmie?? tyckte hon skulle tagit dn orange/hårigavt intehansnamn killen :P

2010-11-29 | 09:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback