- KappAhl

Har inte skrivit på länge. Lite på grund av att jag har installerat mig på det nya jobbet. Jag trivs jättebra :) Känns lite tråkigt bara att "börja om på nytt" när man väl kommit en bit. Men samtidigt jättekul att få arbeta i en annan butik och se skillnader och likheter.
skönt att få bli lite peppad igen, den senaste månaden har inte varit så rolig! :(

Kolla nyss på idol, stackars weisse. Han ville verkligen vara kvar, det syntes. Men han kommer vi nog se mer av. Jag gillade inte honom riktigt i början. Men att se hans tårar ikväll, fick mig att ångra det.

Fick bli feting mc efter jobbet idag, var jätte hungrig. Men det er mig ingen ångest eftersom kyckling sallad väntar i morgon :) Jobbar till 16. Efter det vet jag inte vad som händer.. är lite sugen på utgång.
Nån som ska ut? Äre nått spec i kga tro?

Puss / annelie

Kommentarer
Linda B säger:

Jag älskar Weise, han är nog min blivande pojkvän. Ahh, de kan nog bli så ;)

2010-11-20 | 12:03:48
Bloggadress: http://lindabergenheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback