- fredagsmys

Godkväll everybody!

Martin och jag startade dagen med en promme till g.farmor på en kopp kaffe.
Sen spelade vi schack, och gissa vem som vann? ja inte var det jag iaf! :( Till spelandet blev det en satsumas, dom är såå himla goda. Den frukten kommer jag leva på hela vintern. De är väldigt nyttiga också, men dock inte så matiga.
Efter det blev det lite mat och sen pump!

En sväng till cheapy. Jag letar efter vita skruvar.. nån som har eller vet var det finns?
Ska skruva upp en såndär blomm-ranka som man kan hänga smyckan på. Den är vit och då blire nog finast med vita skruvar :)

Till kvällsmat gjorde jag club sandwich :) Iden kom faktiskt från Sarah, det är klart man kan göra egna club sandwich :) De blev iaf. jättegoda, med lite sting i kan man säga.
Till det idol såklart!



Puss / annelie

Kommentarer
Alexandra säger:

Du får måla skruvarna vita ! ;)

kramis

2010-11-05 | 22:27:49
Bloggadress: http://aboutarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback