- Biggest Loser Sverige

Sååå underbart! De där tjockisarna är så jävla bra. Jag har suttit och tjutit flera gånger när jag kollat på detta program. Grattis till K-F och Rune. Heeeeeeeeeeelt otroligt. Eller hur Tess? ;)



Igår träffade jag mina kära vänninor över en lunch på som hemma! Jag saknar er mega mycket, så det var jätte kul att träffa er.

På kvällen blev det lite ljusparty hos Emelie, det var jätte mysigt. Längtar tills jag får mitt pepparkakeljus. Mums. På tal om papparkaka, kanske man ska baka nån dag. Och snart är det dags att börja jul-pynta också :)

Men nu ska jag kolla våra vänners liv! hejs!

Puss / annelie


Kommentarer
Tejlan säger:

amen jag vet. Man grinar ju ihjäl sig hela tiden! Hejja KF!!!! Hejja Rune ;)

2010-11-22 | 23:42:02
Bloggadress: http://tejlan.blogspot.com
jessica säger:

HAHAHAH ja dööööööööör,, "de där tjockisarna" du är ju underbar! <3

2010-11-23 | 21:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback