- happyday

Idag har jag varit ledig och det har varit väldigt varmt.
Först var jag och pappa och skulle köpa färg till min bil, fixa rosten. Kommer dit och han säger att det kasnke går på garanti, En heeeeelt ny bak-lucka gratis, ska bara hålla tummarna jäkligt hårt.
Martin och jag tog oss en tur på inlines :) det var skitvarmt!
Sen blev det matlagning och tvättning.
Ett besök på davids, sista gången för sommaren. Det är så jäkla varmt där uppe. Så nu blire promenader och springning, och även inlines såklart!

Ikväll har tjejerna varit hos sarah och ätit gott. quesadillas, två olika sallader, vitlöksbröd, annnas, vindruvor. Till efterrätt rabarber/jordgubbspaj.

Puss / annelie

Kommentarer
Lisa b säger:

ja ska åka inlines me dig i sommar (: ska önska mig nya i födelsedags present :D

2010-05-22 | 17:34:11
Lisa b säger:

ja ska åka inlines me dig i sommar (: ska önska mig nya i födelsedags present :D

2010-05-22 | 17:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback