- sex & the city

Idag har jag varit ledig, väldigt välbehövligt och skönt. Efter en jobbig helg ville jag ha en bra ledig måndag.
Jag har tvättat, varit på salongen med håret, handlat, städat, bio och träffat sarah och sanna.

Sex & the city 2. Den var bra, kanske lite lång men men. Va där med mor, mormor och lollan. Ibland vill man leva sig in i deras värld, fan va gött det hade varit. men nu äre inte så, trivs med livet iaf. va :)
Sååååg att det är biopremiär 21 juni på beck! Nån som vill gå? :)

Efter bion åkte jag hem till sanna för lite tjejsnack. Myys

Nu blire ett avsnitt av dhw. sen sängen. Imorgon promme kanske. Hoppas på fint väder :) Sen jobb 12-20.

Puss / annelie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback