- fiin lördag

Skitfin dag <3 Har kollat tapet med älsklingen. Vi har nog iaf. bestämt en nu :) vanlig grå bara.
Va dum och hoppade öven träningen, men kände att det skulle vara så JÄVLA varmt där uppe. Så jag tog en promenix med Lindow istället, ack så svettiga vi var när vi hade gått.
Sen va jag hemma en stund och försökte få bort kaffefläckarna på mina vita converse. Syns inte så väl, tack vare anso på jobbet! :)
Sen var jag faktiskt en sväng hos farmor och farfar, de har varit en månad i tyskland, så det var trevligt att träffa dem.
Och nu har jag käkat sallad och kollat sommarkrysset. Snart ska jag gå och hämta min chokladkaka :)
Undra vad man ska kolla på? Ska få låna desperete housewife boxarna av en tjej på jobbet, önskade att jag hade dom här nu!

Imorgon blire jobb.
Puss / annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback