- sun

Då har en arbetar-helg passerat och jag inväntar den lediga! :) Blir partay för jessi, kul kul :) Fan va alla börjar bli gamla. Fast vi har allt några unga och roliga år framför oss än.

Imorgon är jag ledig och jag ska nog mest bara ta de lungt. Kanske gå nån promme om det är sol och sen blire även en sväng förbi davids. Sen har jag lovat Lollo att bjuda henne på vofflor och övernattning hos martin. Det blir säkert mysigt :)

Sitter i min säng och småfryser, vill tillbaka till värmen. Men hoppas att våren snart är här :)




playan

Carpe diem
Puss / annelie


Kommentarer
Lisa b säger:

tim spelar fotboll här! duktiiig han gjorde mål första matchen =) hih. ska snart lägga upp kort på nya lägenheten så du får se =) måste bara få lite mer ordning.. men det kommer bilder på min blogg här i veckan! längtar till ni förhoppningsvis kommer 10 april <33 puss <3<3

2010-03-15 | 11:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback