- kvälla

Godkväll!
Då är den här fixardagen över, jag gillar fixardagar. Dock kände jag att jag kanske skulle ha varit lite mer inomhus...men men.
5 tvättar blev det. Besök på Hallberg's med mammut. Hittade tapet till deras toa och kollade lite på tapeter till martins sovrum. Han har lovat att vi ska tapetsera om där i påsk :)
Började även grundmåla mina små förnsterhjärtan, som jag köpte INNAN jul... tur att man nångång kmr till skott. Kankse bjuder på bild när de är klara.
Ikväll äre svenska hollywoodfruarna på tv. me like. hahah
Nu ska jag ringa min älskling <3

Puss / annelie

Kommentarer
Saraah säger:

Jaaa SHF! ;D Me like! :D PUSS!

2010-03-22 | 20:41:47
Bloggadress: http://aranele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback