- damm

Ja, som min kära vän Alexandra sa så dammar det lite på min blogg just nu. Nej men jag har ju varit bortrest i helgen, till sälen, så det har inte blivit så mycket bloggande.

Fredgas åkte jag snowboard, och det gick väl sådär, har inte åkt på två år och jag va inte direkt en blixt innan heller så det gick lite kors och tvärs i början där. Familjebacken gick bra i hundfjällen, ni vet där det är lite flackt, men när branten kom så kunde jag inte riktigt lika bra. Jag tror att det är lite det där med mycket folk, jag är liksom rädd att krasha in i dem.
Lördagen regnade det som sen på kvällen övergick i snö. Så vi va och kollade i alla expensiva shoppar runt i kring, kollade film och bara tog det lungt. Söndag va Martin uppe med tuppen och fixa i köket innan vi skulle åka hem. Så åt vi frukost och städade färdigt. Sen tog vi några åk i backen, då med skidor för min del. Tacobuffe innan vi planterade våra arslen i bilsätena.

Idag har jag gjort en massa så jag inte har hunnit blogga direkt. Har fixat lite på min lediga dag, tvättat och varit hos sarah och blivit fin i håret. Nu väntar jag på att tvätten ska torka och sen åka hem till mor och far och äta mat, måla hjärtana, fylla i lite papper, bränan skiva till bilen och kolla tv.

Jag är mycket besviken på detta väder vi har, vill ju ha påsk och sol.

Puss / annelie

Kommentarer
Alexandra säger:

hehe :) PUSS :)

2010-03-29 | 21:31:12
Bloggadress: http://aboutarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback