- wonderful

Igår när jag jobbade gick jag över till media markt och köpte en kolsyre-maskin :) som jag har längtat! endast 299 kr, kap om jag får säga mitt. Köpte även en febertermometer för 9 kr. Inte ofta jag tar tempen direkt, men det kan kanske vara bra att ha. Glömde kolla om det fanns stegräknare. Vill veta hur mkt jag går på jobbet egentligen, ganska mkt. Nån som har någon bra?



Idag har jag jobbat 8-18, verkligen lång-pass. Fast det är skönt, för då känns det som om man hinner med en hel del.

Efter jobbet åkte jag hem till sarah och fräschade upp mig lite. Sen gick vi ner till jack's och mötte upp brudarna för att käka lite. Vissa var alkoholsugna och vissa inte. haha. Sanna och Sofie skulle på sex&the city. Jag, jennie och sarah mötte upp alexandra för att leka lite med Wille.

                   

Vid halv 10 åkte jag hemmåt, moppade lite golv och kollade sen dhw :)
Nu ska jag gå och lägga mig, för imorgon blire promenad med sarah 8.20.
Sen jobb 12-20.

Puss / annelie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback