- flower

Idag gick jag upp vid 9. Åt frukost och började med mitt projekt matlådor. Gjorde köttfärsås till 5 lådor och igår gjorde jag fisk. Imorgon ska jag göra en annan gryta, så det blir massa mat i frysen. Lika bra att laga när man är ledig än att stressa när men jobbar (dessutom 3 kvällar i rad). Missar balen imorgon som jag hade velat kolla på, men ställer man inte upp när nån annan vill byta tid? Jo självklart, Ellen :)

Efter matlagningen tvättade jag upp lite handtvätt. Och sedan en promenad med Alexandra och Wille. Vi gick till frödingsparken, satt där och sola lite och kollade när Alex syster hade 5-kamp. Sen till kronis och köpte glass. Jag provade Magnum Gold. Skitgod, smakade lite som den där trippelnougat från g-bilen om ni vet?! :P

Wille gillar med glass...

Efter det gick jag hem till mig, tog cykeln till farmor, men ingen hemma där inte, så jag åkte till mor och far, ingen där hemma heller. Lider av lite sällskapssjuka nämligen :P Saknar min man, så tomt när han inte är hemma. Är väl ganska van ändå, men inte när han är såå långt borta och såå länge! Ingen hit!

Jag lagade lite mat och kollade lite avsnitt av desperete housewives, i min ensamhet. Hade tänkt sola, men det var så mulet och jag hade typ vart ute hela dagen iaf.

Sen tog jag mig en tur till apoteket och köpte MYGGA (endast 76 kr för dig som är medlem) och ögondroppar, tycker mig ha lite torra ögon ibland :/

Jag åkte sen till mor och far eftersom jag hade glömt min telefon där. Sen tog jag med mig Lollo till jysk, där jag köpte en tvättkorg. Och sen till bergslagscenter, där jag köpte en ros i kruka. Nån att prata med ni vet ;)

Nu ska jag lyssna på Lollo när hon läser engelska, jag som är såå bra på det!

Puss / annelie
missmyman



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback