- day off

jahopp, då var det lite bloggtorka. Har fan inte haft på datorn på skitlänge känns det som. Lite update från sist då.

Fredag, hemma hos mor och far och åt lassange. MUMS. Hem och direkt i säng, lördag var det nämligen jobb från 8 som gällde. Slutade 15, och då vare bara att åka hem och städa åt mina gäster. Mina flickor var här och vi drack lite vin och tog oss sedan till statshotellet. Efter det en kall och smaklös burgare :/
Söndag var det bara att gå upp vid nio och göra sig redo för jobb till 18. Och lite tacopaj som pappa hade gjort. Sen bar det av hemåt och kollade lite despetate housewives, är på season 2 nu!!

Idag har jag varit ledig, så jag har tvättat, färgat och klippt mitt hår. Sen gick sarah och jag ner på stan och åt en sallad i solen. Och kollade såklart lite i affärer. sen hem och tvätta lite till. Och en tur på inlines med Lisen :) Vi tänkte bränna i sommar ;) Sen lite tvätt igen och disk. usch va boring, men nu är det rent och snyggt :)
Och så var jag hem till mor och far och bytte bil, min ska in på service imorgon nämligen.
Mamma följde med mig till konsum och handlade lite när jag skulle åka där ifrån. Jag har blivit så sugen på sill (för alla som har konsumkalendern vet att det är bild på det nu i juni, den sitter i mitt kök och jag går förbi X antal ggr där och blire mer och mer sugen!) Så jag köpte 3 burkar för 20 kr :) nu har jag.
Så köpte jag 4 triss och fick en skiva på köpet. kom på att jag hade glömt skrapa dem. Det får bli i morgon till frukost :)

Sen lagade jag lite kvällis och sedan en promenad med sarah och virre. Hem till sarahs föräldrar och kolla lilla kissekatten, såå söööööööööt!

                   

Nu blire nog ett avsnitt av the hills om jag hittar nått och sen sova för det är jobb i morgon som gäller.

Puss / annelie
godnatt<3

Kommentarer
Saraah - Frisör & Nagelteknolog säger:

Tack själv gumman! Trevligt att umgås!!! <3

2010-06-15 | 00:13:34
Bloggadress: http://aranele.blogg.se/
Saraah - Frisör & Nagelteknolog säger:

HAHAH eller hur? TUR att ja inte hade skrivit något ! hahaha

2010-06-15 | 00:17:56
Bloggadress: http://aranele.blogg.se/
anna säger:

hej du jag kunde inte öppna dina mms som du skickade. Det kanske beror på att jag är i Norge :S Jag får kolla när jag kommer till Sverige :)

2010-06-16 | 20:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback