- PIP, bildbomb!

Heeeeeeeeeej alla kära. Nu har då hälften av karlskogas festival Putte i parken förbrukats. Har varit underbart kul :) dock inte så bra väder igår :/ Hoppas på bättre väder idag. Idag spelar Hoffmaestro & chraa och Takida, kommer bli grymt!
Nu bilder :)


I gräset utanför pip första dagen :)


Armbandskön!


Oscar Linnros!


Sarah sötis


Emelie & Malin


The Ark




Ola




sarah jag & maria


Fanny, sarah, maria & jag


Marias egengjorda basker-regnhatt haha


Sarah, Sanna och Sofie i öltältet


Varannan öl, varannan....hmmm... pommes?


Öl hade dom ingen, så det fick bli endast pommes.


Anna, jag & Sarah
<3


Europe


Jenny & jag


Men erik se normaaaaaaaal ut!


kej!


jag & älsk


Dag 2. Grabbarna på förfesta!


Den här bjuder jag på. Ful som fan när det spööööregnar! men äre festival så äre!


Anna & Emelie


Folk


The sounds i regnväder


jag & Anna


Timo Räisänen


I dalen


Teddybears


Dags att gå hem och sova.

Nu laddar vi för ikväll!!!

Puss / annelie

Kommentarer
Lisa b säger:

FIIINA BILDER =D ni verkar ha de kul :D

2010-07-31 | 14:23:16
annelie säger:

Askul lisen. önskar att du var med också!

2010-07-31 | 14:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback