- "det är tvåan va?"

Idag har mina tjejor vart hos mig och ätit lite mat, chips, kollat film och snackat skit. Det blidde ajvar biffar och jag tror att de gillade dem. Vi kollade på nån spansk film, "De bortglömda". Faktiskt ganska bra för att vara så krånglig. Med lite diskusioner emellanåt fatta vi den ganska bra!



Annars idag har det inte hänt så mycket. Martin och jag gick och hämtade min bil hos Fanny. Så passade vi på att fika hos Christoffer och Rebecca. mycket trevligt.
Så har jag handlat lite till kvällen och städat.

Imorgon är jag med ledig. Men undra om man ska ringa jobbet och kolla vad som hänt egentligen. Har ju sprutat massa vatten på hm, gina och flash :/ hmmm...

Tack alla för en trevlig kväll igår :)



Ska gå med Fia imorgon vid 11, kolla på mobil, så nu får det nog bli natten.

Puss / annelie

Kommentarer
Lisa B säger:

Ja gilla maten jätte mycket ;D imorgon blire tacos ;)

2010-01-04 | 12:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback