- helgen slut, men inte ledigheten

Helgen har varit mycket bra, men ack så kort!
Fredags jobbade jag till 17, hem och laga lite tacos och mys med martin. Sen åkte vi hem till mor och far och kollade lite tv & fika. Spelade även spel, tv-spelet eller vad det hette. Kanske ingen höjdare att vara 20 år och spela det men. hahaha martin och jag kunde typ inte en enda fråga... så vi avslutade.

Lördagen bjöd på roligheter i karlstad. Fia fyllde igår så vi va där och firade henne.
Åkte vid 16. Köpte mat och åt hos Madde och kollade hur hon bodde. Vidare till Fia för att göra oss i ordning. Sen ramlade det in lite folk och vi spelade Tjej middag-spelet. Lite halvroligt var det väl iaf. :)
Sen blev det bråttom när vi skulle till bussen helt plötslogt! 3 min och vi fick springa lite, skicka efter en jävla buss biljett och sånt! Väl på bussen var det stojigt. Massa folk, lite annat än i kga.
Vi var framme vid torget och skulle ta ut pengar. Men var är min plånbok. Börjar få lite lätt panik och river ut hela väskan i snön.
Efter 5 min ringer min mobil, det är jenny G står det i displayen. Men när jag tittar på jenny håller hon inte i någon mobil. Nej då äre en brud på bussen som hittat jennys mobil på bussen. Jag frågar efter en stor brun plånbok desperat. Den finns hos chaffören. En halvtimma senare finns våra ägor tillbaka hos oss. Och vi spatserade in på ankan. Kul ställe faktiskt.

Halv 2 beger jag, jenny, fia & jens oss mot busstationen. Jenny och jag sover hela vägen hem och tappar bort varandra på kga busstation. Jag äker hem till min älskling och somnar gott.

Söndag vaknar inte allt för tidigt, har en skön slappardag med promenad med älsk. Nu har han åkt & det känns som jag älskar honom mer på söndagar bara för att han ska åka. Lika jobbigt varje söndag! FAN!

Nu snart ska jag iaf. till gymme <3 med Alexandra <3 köra step+, 75 min. Sen blire tacomys med Linda <3 & Alfons?

Hur har eran helg varit?

Puss / annelie

Kommentarer
lisa säger:

hjhopp snyggin! åh va glad ja blir nör du säger att du ska komma hit :D:D pratar vi om första helgen i april :)?

2010-03-04 | 17:11:05
Bloggadress: http://liissab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback