- morning

Godmorgon. Eller ja, har vart vaken ett tag nu. Skönt att gå upp i tid trots att man börjar 12, annars blire liksom bara jobbet man hinner med. Jag gick iaf. upp vid 8. Trodde aldrig att jag skulle komma upp med tanke på att jag kom hem 24 från Linda igår. Vi va trötta. Övertrötta! Vi gick promme, käka kladdkaka och kolla tv. Det var mys.
Btw, imorse gick jag upp för att jag skulle träna. 20 min på crossen och lite magövningar efteråt. Bokade lite Challenge-pass framöver. Bra va Alex? Bokade in dig med :)
Sen åkte jag hem och duschade och har nu ätit en prima frukost, sitter kvar här med chailatten, mumma!
Nu ska jag göra mig i ordning det sista. Idag har vi "The Blues"-kampanj på HM. Titta in vettja.

Puss / annelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback