- dominikanska republiken, first week

Måndag klockan 05.00 går bilen mot arlanda. Planet lyfter 11.00 och landar 22.00, 17.00 dr tid. Vi letar väskor, jag hittar min nya resväska fort, lyfter av den och lägger den på våran vagn. Jag ser fler som har likadana resväskor som jag, den fina nya :) Kanske bäst att öppna och kolla så att det är min, haha skulle ju vara föragligt om det inte va min. Jodå, låset gick allt och öppna. Men gud, den där resväskan ha ju åkt runt flera varv på bagagebandet. Och jag tog ju min från det där borta. Kanske bäst att öppna och se så att det är mina kläder. Shit! inte har jag packat med hawaii-skjorta och badhanduk. Hur i h-vete kan man sätta samma kod på exakt lika resväskor, slumpen!
15 min till hotellet. Upp på rummet. Byta om. Ner och äta middag, klockan är ju trots allt bara 18, JÄSP!
21.00 SOVA!

polen
poolen


våran balkong, 2 våningen, 3 från vänster


mormors fina blomma som hon fick på 60års dagen


den här fulingen smög omkring på hotellområdet


stranden


strand

Kan sammanfatta den första veckan med sol och bad.
Fortsättning följer...

Puss / annelie

Kommentarer
Lisa b säger:

fiiiiiiiiiiina bilder :D:D

2010-02-21 | 21:36:57
Bloggadress: http://liissab.blogg.se/
elin- theas mamma säger:

HAHAHA, okej ;) tur att det bara var en dröm du! :D

2010-02-22 | 13:00:06
Bloggadress: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback