- PIP, bildbomb 2!


Dag 3! Fanny, Alexandra, Kitty & Sarah!


Sarah!


Fanny!


Privat artist!


Petter & Sarah


Fanny


Alex & jag


Sarah i full mundering


Påsk-kärringa!


Mycket heta!


Hoffmaestro <3






LERA!


Mariah, Fanny & Alex på mellanfest!


Petter & Kitty


Alex


jag & Sarah


Takida


3 tappra själar...


..i spöööööregn!


Alex, jag & Robban uppe på scen.


Hoffmaestros handduk.


Mellanfest igen


Petter & Sarah


Maskinen


Mötte Madde & Tobben i vimlet


blöta som katter




Det får avsluta denna kväll... mer bilder kommer från sista dagen! :)

Puss / annelie



Kommentarer
Saraah - Frisör & Nagelteknolog säger:

Haha fan va roliga bilder! gud va ja har skrattat! :D Vi måste byta snart! hehe



Pusss min skatt<3

2010-08-02 | 18:09:24
Bloggadress: http://aranele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback