- peace

Godkväll.
Idag har jag jobbat. Hämtat Lollo från mormor. Fick spagetti & köttfärsås. Va hemma en stund. Rådfrågade mor om gardiner.
Nu är jag hos Martin. Har vikit(hmm hur stavas det? vikigt?) in tvätt från gårdagens tvättande.
Nu tänkte jag lägga upp två bilder.

Det var ju så att mitt läderarmband från
http://www.pearlsforgirls.se/ gick sönder. Ååååååååååååh, mitt älsklings!
Hittade ingen bild, men det såg typ ut såhär fast det var ett peacemärke ist. för en ring.



Jag hade lite tur, för det var en ögla på, så jag kan använda det som halsband.



Sen skulle jag ju lägga upp bilder på mina vita hjärtan. Dock har jag ingen för och efterbild, bara efter :)



Här är det lilla. Det hänger i köket.
Och JA, jag har tagit ner julgardinen :)

Nu blire sängen.

Puss / annelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback