- fullt upp

Idag har jag gjort en massa saker.
Gick upp vid halv 9, åt frukost och började sortera tvätt. La i en tvätt och klockan 10 var jag påväg mot Alexandra och Wille för en långpromenad. Vi gick genom stan och nere vid sjön: Wille roade sig med att jaga änder.





När jag kom hem la jag i en ny tvätt och började städa i köket. Lagade även lite mat. Sen åkte jag och köpte en "clothes dryer" på jysk, verkligen behövligt när man tvättar många maskiner.



Sen bar det av ner till stan på cykel för att möta upp Alex och gå en runda där. Lämnade även in min klocka för det var någon skruv som ville åka ut hela tiden. Rundan avslutades med en McFlurry i solen.

Ner i tvättstugan, upp, ner, upp, ner... ja ni förstår.
17.20 vare body pump som gällde :)

Sen åkte jag hem till mitt hus, skulle vara lite barnvakt ikväll... Såg när jag kom hem att plastkopan för blinkerslampan var borta. Det hade jag inte lagt märke till på hela dagen, så den borde ha ramlat av nyss. Så jag begav mig ut för att leta efter den. Mycket riktigt, i rondellen vid storängen hittade jag den.. Tuuuuuuuur!

Men nu mina kära blir det sängen. Imorgon är det jobb som väntar, 8.30 - 15. Skönt att sluta tidigt :D

Puss / annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback