- full fart mot helgen

Hej, nu dammar det igen.
Nu är iaf. påskmiddagar och påskjobb över. Idag har jag varit ledig och det är jätte skönt. Har varit hemma och tagit in post och vattnat blommor när mor och far är i fjällen. Sen har jag varit hos min gammelfarmor som har serverat mig mat. Jag och martin va en sväng och kollade på tapeter. Det finns helt enkelt för mycket att välja på! Skitsvårt. Så om någon vet nån snygg tapet, let me know. Vill ha grått med något vitt mönster i(stormönstrat).

Synd att det regnar idag, hade velat gått en promme. Men nu snart ska jag till gymmet och köra lite pump. Opepp att inte ha med Alex. Men har varit lat med träningen en del nu. Sen funderar jag nog på att åka förbi badet och sola. Men får nog dra nu... ska vara på davva om en timma.

Sen ska jag baka och laga kvällsmat. sen soff-mys och imorgon jobb.

Puss / annelie


Kommentarer
Veronica säger:

Du får komma ner o sola så man ser dej ngn gång!! Annars möter man dej ju bara på H&M :P



Kram

2010-04-10 | 12:49:16
Bloggadress: http://weronicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback