- träning

Åh vad det är skönt att vara igång med träningen. Det är det där med att börja som är lite svårt. Men känner att jag inte riktigt vågar köra stenhårt, eftersom jag inte är riktigt 100 frisk än. Men vi kör lite styrka bara. Igår körde jag och Alexandra i gymmet. Asgött var det eftersom det var så längesen. Idag tänkte vi köra pump, så jädra skönt. Alex och jag var nere på stan idag och jag inhandlade lite träningsgrejer, det gör att man blir ännu mer taggad. hehe


en sporttopp från hm, och ett träningslinne också från hm.


en träningsväska från team sportia, av märket DAKINE.

Nu ska jag sätta mig och plugga matte. Kul, INTE!

Puss / annelie

Kommentarer
lisaB säger:

Snygggggggggggt =)

2009-09-08 | 16:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback