- framtid

Jag undrade vad jag hade gett mig in på när jag satt mig i mattesalen, bland polynom, funktioner och derivata. Jag upptäckte till min förvåning att jag ska behöva läsa mattekursen snabbare för att få med mitt slutbetyg i min högskolesökning. Men eftersom jag inte har så mycket annat för mig så gör jag det + att jag blir av med den snabbare. Förhoppningsvis!
sen är det en till viktig sak som står på schemat framöver. Träning! Jag har sagt att jag ska börja träna, jag vet inte hur länge, och när jag skulle börja i söndags så vart jag sjuk. Men är nu på bättringsvägen och slår nog till med ett 3 månaderskort på söndag.
Idag är det torsdag och det betyder att min älskling kommer hem. Han är redan hemma, för han sitter här brevid. Vi ska snart åka och handla tacos för kvällen. Enkelt och gott!



Anna, vad sägs om att jag kommer och hälsar på er nästa helg?

Puss / annelie
myzoulfeelfine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback