- underbart

Lördagskvällen var jättetrevlig :) Man man säga att kvällen började på davids för mig och Alex. Vi hoppade in i duschen vid halv 5, hoppade in hos martin och hämtade skor, in på salongen vid tio över 5, alex sprang hem och hämtade kläder. Vi fixa hår och smink och sedan begav vi oss mot Virre. Hon hade gjort världens godaste tacopaj, mumma :) Sen var det bara att umgås och ha trevligt heela kvällen. Alla tjejer som var där kan nog hålla med om att det var en lyckad kväll, förutom lite känslor då.

Frida, det var hur kul som helst att träffa dig lite mer än att bara säga ett snabbt hej. Man kan leva på minnen länge asså, det är det som gör en människa så speciell.
Två nya tjejer som jag inte träffat förut var där också, Lillan och Sirva, jättetrevligt :)
Sist men inte minst de "gamla vanliga" ;) Alex, Virre, Sarah, Madde, Fanny och Jennie, älskar er tjejer.
Ni är lycka <3

Kvällen fortsatte på statt. Robin Bengtsson WOW! haha nej men det var faktiskt riktigt roligt:) Rätt mycket folk var det också, kul. Kvällen avslutades på max, de har starka hamburgare, sen va jennie och jag hurtiga och gick hem, skönt att få i sig mycket frisk luft innan man intar sängläge. Och gissa jag hade tygskor i väskan! :)

"En äkta vän värmer dig med sin närvaro,
anförtror dig sina hemligheter,
och kommer ihåg dig i sina böner."

Puss / annelie


Kommentarer
Veronica säger:

Hej!



Absolut såg ditt mess men min telefon är lite konstig.. vi ordnar så du får den till veckan.. Kan lämna den till alex så kan hon ge dej den när ni tränar =)

kram virre

2009-10-18 | 17:02:10
Bloggadress: http://vspe.blogg.se/
Saraah säger:

Tack för ditt sällskap! Ja champangen va inte de godaste men de är som du sa, bara att tacka och ta emot ;) haha Hoppas vi ses snart igen, love you<3



Pusss

2009-10-18 | 23:13:08
Bloggadress: http://vspe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback