- kap

Hopp, då var man hemma från oslo och det är måndag. Dagen började med att jag besökte lasarettet, hoppade in på apoteket och skulle köpa ansiktsrengöring och ansiktskräm eftersom jag nästan har slut. Jag gick in och kollade och tyckte inte att min plånbok ville räcka till riktigt. men sen fick jag syn på ett erbjudande, på exakt den produkten jag skulle ha. Köp en ansiktskräm och få rengöringen på köpet! wiie tänkte jag. Dock fick jag för normal hy och skulle egentligen ha för blandat hy, men men man klagar inte när det är gratis :)


skithärliga produkter.

Matten va igång igen efter provet och jag fick G+ på provet, kanske till och med blir VG :)

Nu ska jag käka en varmmacka och lite äppelmos, sen kanske lite pluggande på högskoleprovet och vid 18 PUMP! :D

Puss / annelie

Kommentarer
fia säger:

åh, va duktig du är :) fina bilder från oslo på fejjan ;)

2009-10-05 | 20:28:30
Bloggadress: http://frokenkvist.blogg.se/
Veronica säger:

Klart att du ska komma!! Du är redan medräknad! Jag bjuder på litte mat oxå hoppas du kan komma, har inte riktigt bestämt vilken tid för maten ännu, men jag hör av mej så fort jag har tänkt klart!! :) Kram virre

2009-10-12 | 22:11:47
Bloggadress: http://vspe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback