- skola

Skönt att vara ledig idag från jobbet.. har inte gjort så mycket. Myst med pojki och pluggat matte. Mm nu äre ju så att jag har slutprov i min Ma C kurs på tisdag. Och sen jag börjat jobba har jag lagt det lite väl långt in på hyllan, så jag inte har nått matteboken riktigt. Ska bli skönt när det är över sen. I skolan sa jag alltid "nu skiter jag i det här, det får gå som det går" inte för att jag inte hade pluggat, det gjorde jag, men varje gång jag var klar med pluggningen sa jag så. Det har nog att göra med självförtroendet. Men jag hoppas iaf. att jag klarar matteprovet och sen är det klaaaaaart :D
Är dock lite osugen på att börja plugga på universitet, nu ska jag inte säga att jag ska göra det, för jag vet ju inte om jag kmr in än. Det får jag reda på i början av dec.

Ska nog äta lite glass sen och kolla heartbreak hotell, det blir en lång mattedag imorgon.

Puss / annelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback