- älskade vänner

Åh, satt just och tänkte på mina kära vänner, de som jag inte ser så ofta. Jag saknar alla så grymt mycket! Jag är nog ganska dålig på och hålla kontakten, det är lite jobbigt. Nu när jag har jobbat så mycket så orkar jag inte höra av mig, nej jag glömmer nästan bort de helt, de finns inte i min värld. Sen kommer det stunder då jag känner otroligt stor ånger, eller vad ska man säga, besvikelse (kanske är ett exakt ord) över mig själv. När träffade jag J sensat t.ex. som bor i samma stad, ja närmare bestämt ca 500 meter ifrån! Jag har heller inte träffat L, som skaffat eget kryp-in, när tänkte jag hälsa på där egentligen? När skickade jag sms till L? Hallå jag knappar iväg en MASSA sms om dagen, men inte till henne och inte heller A eller S!
Det jag känner nu är bara att jag vill säga förlåt till alla mina kära, för idag är en såndär saknig dag!

Jenny och jag har planerat en eventuell Sälen-resa. Nån som vill med?? :D
Sen har vi också diskuterat en kryssning. Hur är intresset för det?

Puss / annelie

Kommentarer
fia säger:

förstår dig, annelie. det är inte lätt.

men vi slutar ju inte tycka om varandra för det :)

JAG VILL MED! sälen över nyår eller? eller bara en resa?

2009-11-12 | 23:28:12
Bloggadress: http://frokenkvist.blogg.se/
Lisa säger:

hur mycket saknar inte jag dig då! Fruktansvärt jobbigt att bo så långt i från min allra bästa vän! :( Jag är på sälen och kryssning så länge ja är ledig från skolan! :) Älskar dig! föresten är de inte ditt fel, jag är lite dålig på att höra av mig när skolan tar överhand, då koncentrerar ja mig bara på den. FÖrlåt! pussss

2009-11-13 | 22:23:22
Saraah säger:

Är man riktiga vänner så finns dom där ändå, och man har inte alltid tid. Spelar ingen roll om man inte bor istan eller om man gör de, är man riktiga vänner så finns dom alltid där! :) Jag kommer alltid att finnas där och de hoppas jag du vet!



Älskar dig vännen!

Puss

2009-11-16 | 09:12:40
Bloggadress: http://vspe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback