- OMG

Det var ett tag sen...har spenderat mycket av min tid på jobbet kan jag säga.. okej, inte allt för mkt men mer än vad jag brukar, så det blir dunderlön i juni :)
Så har jag hunnit med och vart lite arg, som vanligt, men jag har även varit glad... ja man kan säga att det inte har hänt allt för mycket... nu vet jag inte ens varför jag har skrivit ett inlägg när jag inte har nått kul att berätta! men men
Idag har jag städat och varit duktig :) så har jag varit på stan och handlat... en zebra t-shirt, som man kan ha till leggings :) å ett hårband å ett läppglas :)
Ikväll ska jag besöka lisa, my friend :) kolla film å ha mys... vi funderar på om vi ska vara onyttiga lr inte... hahaha ilands-problem!

Puss / annelie

Kommentarer
Anonym säger:

verkligen ilands problem HAHA ;D så sluta de me att vi var onyttiga iaf ;) du var dock LITE nyttigare än mig din skrutt ;)

2009-05-21 | 17:06:58
LISA B säger:

från mig ;)

2009-05-21 | 17:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback