- härlig morgon

Har ätit frulle hos lisa idag , myys de :) sen var vi ute och gick en sväng, asvarmt :O äre kvavt ute idag? Ska iaf. ta cyklen te gymme snart och köra ett easyline pass, skulle egentligen köra 18.40 ikväll, men skönt att köra tidigare :) Jävligt tråkigt att köra själv bara, men men... Ikväll blire att träffa lisen igen, vi kan inte få nog av varandras närvaro. hahaaha like you girl :) men jag har en sak att säga henne så det blir perfa :) asså det är inge skvaller om ni nu tror de :P det är bara en bra sak åt hennes lilla belly :P
Hoppas jag jag får mitt sommarschema snarast, så man kan planera in saker och ting!

Puss / annelie
missmymartin


Kommentarer
Lisa säger:

loveyoou ;D

hoppas träningen går fort så ja får höra va du har att säga mydear :D

2009-05-12 | 16:53:00
fia säger:

guu, va ni äter frukost tilsammans. jag vill också äta frukost med er! :)

2009-05-13 | 22:04:50
Bloggadress: http://frokenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback