- sick

Hur kul är det och vara sjuk då tro? det SUGER! Man kan knappt hitta på nått för att man inte orkar.. och ingen träning!
:( känner hur fettet arter sig! ahha nej då, men det är booring. På onsdag går sarahs och mitt träningskort ut och vi tänkte prova en månad på träningslagret. Kan säga att jag gillar davids väldans mycket, men man förlorar ju inget på att prova en månad på träningslagret.
Helgen har bestått av sjukdom.. fredag hade jag och lova myskväll... kolla rallybrudar och åt vildsvin ;) hehe Rallybrudar var inte såå bra :(
Lördag hade jag mys hemma med familjen.. Lollo hade övernattningskamrat, de slog upp läger på mitt rum, eftersom de fixar i lollos rum. Tänkte då på de ljuva tiderna när jag själv var liten och hade övernattningkamrater.. den senaste jag hade var iaf. Lisen :) för typ en månad sen ;) hehe
Imorse kollade jag och babe på Patrik 1,5 den var väl lite rolig :) Så lämnade jag han för 4 days vid 4 typ... så åkte jag hem och somna som en stock! Nu ska jag kolla Beck, dricka kaffe och käka en kärleksmums ;) hoppas huvudvärken försvinner av kaffet!

Puss / annelie
hatetobesick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback